På x2000 hem till Stockholm

Blev till att gå upp vid 06.00 i morse för att ta X2000 hem till Stockholm. Så nu sitter jag på tåget, tittar på Sverige – Tyskland via SVT-appen. Ja, jag vet va matchen blev, men kunde ej se den då den spelades så sent, så får se den nu. Måste ju passa på att tipsa om SVT-appen, den är grymt bra! Ladda ner den direkt o få ett stort ut ud med dokumentärer, serier, filmer o massa mer direkt ner i din iPhone. Nämnde jag att den är helt gratis att ladda ner från AppStore?

När vi endo hålor på att prata iPhone vill jag även passa på att tipsa om två program, dock fungerar dessa enbart på en jailbreakad iPhone. Så har du ej jailbreakat din iPhone ännu så rekomenderar jag dig till att göra det, den blir så pass mycket bättre o du får en mycket mer frihet att göra precis vad du vill med din iPhone.

Hur som haver, programmen jag vill tips om heter Backgrounder och ProSwitcher. Dessa sammspelar. Du börjar med att installera Backgrounder. Detta program använder du för att kunna köra flera program samtidigt på din iPhone. Tex spela musik från Spotify som du läser min blogg i Iphonen. ProSwitcher använder du för att på ett smidigt vis bläddra mellan dina öppna program.

Har ni några frågor är ni mycket välkomna att maila mig eller skriva här under, så lovar jag att svara så gott det går.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

