Söndagen

Gick upp vid 9 i morse. Tog en dusch o åt lite frukost. Sedan skulle jag gå ut till bilen för att åka o plocka upp mor o hälsa på morfar. Riktigt så lätt gick det ej. Först o främst så fick jag jobba för att bara få upp dörren pga av all snö. Sedan fick jag skotta mig fram till bilen, eller snöhögen som jag mer korrekt borde kalla den.

Nå ja, gick bra o jag kunde hämta upp mor o hälsa på morfar. Har även bokat flygresan hem i morgon kväll. Usch, vill i te åka till Göteborg igen. Stockholm är bra underbart.

Nu sitter vi i bilen på väg hem från morfar. Skall hem o laga middag o tagga till inför hockeymatchen mot Finland i morgon bitti.

<br

2 kommentarer

Filed under Vardaglig

2 responses to “Söndagen

  1. Flyttat tillbaka till Sthlm så kanske det blir ordning på bloggandet med.:P

    • Alexander M J

      Ordning!? Vet att det var ett uppehåll där ett tag. Men det berodde på tekniska problem. Men nu är jag igång igen. Säg till om du har förslag på ändringar i bloggen.

Kommentera

