Klippt mig och gjort om bloggen

Mycket bra dag. Gick upp och gick en långpromenad som sedan följdes upp av en kaffe på stan. Betalade räkningar o klippte mig. Anna som är min frisörska är bäst. Man får hårmassage i ca 20 minuter medans en stol masserar rumpa o rygg. Sedan så klipper hon så klart också jäkligt bra. Nu skall hon sluta o starta eget i Göteborg. Så nu får jag börja klippa mig inne i Göteborg istället.

Sedan är det tvättstuga som har tagit upp en stor del av kvällen. Mellan tvättarna har jag faktiskt suttit med bloggen och gjort om designen, som ni kanske kan se. Hoppas ni kommer gilla den. Nu skall jag ner i tvättstugan igen. God kväll!

4 kommentarer

Filed under Vardaglig

4 responses to “Klippt mig och gjort om bloggen

  1. Åh va det lät skönt med hårmassage! =)

  2. Stiligt stiligt ;) Men vadå från framsidan till baksidan? Vad är det för fasoner? ;) Göteborg är snarare framsidan, eller kanske kanten? ;)

    Puss & Kram

Kommentera

