Photoshop CS5

Äntligen fick jag mitt nya Photoshop CS5. Och jäklar va bra det är. Men istället för att dra alla grymma saker så skall jag dra en bra och en dålig. Börjar med den nya saken som jag gillar. Och det är att man numera kan lägga till 3d objekt som tex text. Riktigt bra verktyg. Den dåliga är att jag gillar inte hur det blir när man vill ha olika arbetsfönster uppe. De hamnar liksom i samma fönster, men i en annan fli. Visst, det går att dra bort fliken så man får ett eget fönster… Men gillar inte att den är som standard. Ne, minus där.

Men fortfarande har jag suttit och spenderat en jäkla massa timmar nu vid mitt nya Photoshop. Satt nu i morse och gjorde om designen igen på bloggen samt suttit och retuscherat lite bilder till en kund.

Nu skall jag ner på stan och ta en fika. Ha en trevlig dag.

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

