Inte alls taggad

Vaknade precis, ligger fortfarande kvar i sängen. Men måste upp nu, fort, ska till jobbet. Vill inte! Verkligen inget som helst sug att jobba i dag. I dag skulle jag bara vilja ligga kvar hemma i sängen, se på film o ta det lugnt. Men nej nej.

Får se fram emot nästa hel istället. Åker hem till Stockholm då. Massa trevliga saker planerade. En av dem är att jag o gamla farsgubben skall till Stockholms stadion o se Djurgården spöa Gävle.

En annan är att jag skall passa på att träffa mina vänner. Det är verkligen jobbigt hur mycket man kan sakna vissa människor när man flyttar till andra sidan Sverige.

Nej, nu måste jag verkligen skynda mig in i duschen!

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

