Underbart väder!

Har varit helt underbart väder i dag här i Göteborg. Passade på att gå upp tidigt i morse, åka till gymmet o träna. Ar för övrigt inte berättat om det, men har börjat träna ordentligt sedan i måndags. Även lagt om kosten. En kompis till mig som heter Ali hjälper mig. Otroligt duktig kille när vi talar om kost o träning. Han har lagt upp ett schema om hur jag ska äta o träna. Samt undrar jag över något är det bara att ringa honom. Så ska bli grymt kul o se hur snabbt det kommer synas någon skilnad.

Men för att hoppa tillbaka till dagens aktiviteter. Efter att ha gymmat hämtade jag upp mina vänner Roberth och Robin för att sedan dra ner på stan, äta lunch o njuta av det underbara vädret. Stannade även till o handlade skyddsplast till iphonen. Kommer tipsa om vilket skydsplast jag tycker är bäst, men det blir i ett kommande inlägg. Sedan blev det en tur till Ikea. Skall köpa nya möbler till vardagsrummet.

Det var nog allt från i dag. Önskar en trevlig kväll!

Lämna en kommentar

Filed under Vardaglig

Kommentera

