Tack till läsarna på tåget!

Alltid lika roligt när man ser människor sitta o läsa min blogg. När jag klev på tåget såg jag två grabbar som satt o läste min blogg o pratade Iphone. Detta gör mig otroligt glad, när man ser att folk uppskattar den tid man faktiskt lägger ner på bloggen.

Och ja, om ni grabbar fortfarande sitter o läser bloggen nu på tåget o ser det här så ska ni ha ett tack för att ni läser bloggen!

Sitter som ni kanske förstår på tåget från Stockholm till Göteborg just nu. Haft det helt underbart bra. Tror tom. Att jag har blivit lite brun. Satan va varmt det har varit, måste varit nära 30. Nu ska jag läsa lite forum o sidor om lite prylar o saker, så får vi se om det kommer någon uppdatering snart med något intressant.

1 kommentar

Filed under Vardaglig

One response to “Tack till läsarna på tåget!

  1. Jonas J

    Kul att att träffa dig på riktigt!

Kommentera

