Nordea släpper iPhone-app

Jag gör sedan en tid tillbaka mina bankärenden via min iPhone. Men jag får surfa in via läsaren pga att Gandelbanken som jag använder mig av ej har släppt någon app ännu, men nu så skriver de på twitter att en app är på väg. Vilket är något jag ser otroligt mycket fram emot.

Så nu är det en glädjande nyhet för er som har Norde, för de släptr i går sin iPhone-app.

Vad kan man då göra med programmet?:

1) Göra överföringar mellan egna och andras konton.

2) Betala räkningar.

3) Köpa och sälja värdepapper.

4) Köpa, omplacera och sälja fondandelar.

5) Hålla koll på konton, fonder, lån, värdepapper, betal- och kreditkort, pensions- och livförsäkringar.

6) Dessutom bjuds på lånekalkyl, sparkalkyl, aktieinformation och valutakurser.

Systemkravet för Nordea Sverige är iPhone OS 3.1.2 eller senare.

Lämna en kommentar

Filed under Appel, apps, Iphone

Kommentera

