Naket eller inte?

Ja, nu är onsdagen nära. Skall jag raka bort allt hår på huvudet eller skall jag bara klippa mig som vanligt. Fått otroligt stor respons på mail, facebook och här i bloggen angående att raka av mig allt hår. Ha ha, en del tycker jag är dum i huvudet som funderar på det och en del tycker det är helt rätt att raka av mig… Det växer ju ut igen.

Men nu är jag sjukt osäker… Vad tycker ni! Det ni skriver blir det.. Flest röster vinner! Raka eller inte raka, det är frågan!

3 kommentarer

Filed under Vardaglig

3 responses to “Naket eller inte?

  1. Lisa

    Neeeeeej! Ta inte bort håret! Puss puss puss puss puss!

  2. Tom

    Av med det! Skönt som fan!

Kommentera

